Displayemballage

Displayemballage

Displayemballage, også kendt som displaykasser eller point-of-sale (POS) emballage, refererer til specielt designet emballage, der ikke kun fungerer som en beskyttende forsendelsesbeholder, men også som en visuel fremvisning af produktet, når det er placeret i butikken eller på udstillingsstedet. Test hvor brugervenlig din emballage er her – Formler, formelsamlinger og teknisk viden

Leverandører af Displayemballage:

Aktieselskabet Paper Consult

Wichmandsgade 3
5000 Odense C
Tlf: 70 70 74 27
E-mail: info@paperconsult.dk

www.paperconsult.dk

Se hele vores produktprogram og profil her

Dansk Transport Emballage A/S

Oksbølvej 97
6500 Vojens
Tlf.: 74 59 16 80
E-mail: info@dtemballage.dk

web

Se hele vores produktprogram og profil her

RAJA PACK

Tlf.: 44 58 77 00
E-mail: info@rajapack.dk

www.rajapack.dk

Se hele vores produktprogram og profil her

STOK Emballage K/S

Erik Stoks Alle 4
5550 Langeskov
Tlf.: 72 200 700
E-mail: info@stok.dk

www.stok.dk

Se hele vores produktprogram og profil her


Mere viden:

Formålet med displayemballagen er at tiltrække opmærksomhed, fremme produktet og øge salget. Disse emballager er ofte farverige, iøjnefaldende og kan have grafiske elementer og information, der appellerer til forbrugerne. Displayemballage kan have forskellige former og designs afhængigt af produktet og butikkens krav.

Nogle nøgleegenskaber:

  1. Visuel Appel: Displayemballagen er designet til at fange øjet og tiltrække kundernes opmærksomhed i butikken.
  2. Brugervenlighed: Emballagen kan let omdannes til en udstillingsstand, hvor produktet kan placeres og præsenteres på en attraktiv måde.
  3. Markedsføring og Branding: Displayemballagen indeholder ofte markedsføringsbudskaber, produktinformation og brandingelementer for at kommunikere værdien af produktet.
  4. Funktionalitet: Udover at være visuelt tiltalende, skal displayemballage også kunne beskytte produktet under forsendelse og opbevaring.

Displayemballagen anvendes ofte inden for detailhandel, hvor produkterne skal stå fremtrædende fremme og skille sig ud fra konkurrencen på hylderne. Dette kan omfatte kampagner, lanceringer af nye produkter eller sæsonbetonede tilbud. Displayemballage kan være en effektiv måde at øge synligheden og salget af produkter i butiksmiljøet

Cookie-indstillinger