På mandag den 1. september skifter vi navn og logo

Dette billede illustrere På mandag den 1. september skifter vi navn og logo

Arbejdsgiverne er brancheneutralt og favner alle de
virksomheder, vi har i foreningen – fra vidt forskellige brancher
og med forskellig faglighed, baggrund og størrelse. Navnet
signalerer tradition, ansvar og stolthed. Vores nye logo er enkelt
og klassisk – for navnet siger jo det hele. Vi har valgt en farve,
der giver synlighed og “kant” og viser, at vi er en forening, der
tør stikke lidt ud fra mængden.
For ikke at skabe unødig forvirring i forbindelse med
navneskiftet, vil vi i en overgangsperiode bruge det nye navn og
logo sammen med en brancheforklarende undertekst

Cookie-indstillinger