Toft Kobber indstilles til Byggeriets brandingpris og udgiver bog

Det er Koncept Marketing, der har indstillet Toft Kobber til Byggeriets brandingpris, BYG GourBRAND, som gives til virksomheder med særlig stort brandingpotentiale. Hos Toft Kobber modtager man anerkendelsen med et smil, og kvitterer med at udgive en ny fagbog om kobberarbejde. Bogen vil udkomme til foråret og har til formål at inspirere, men vil også fungere som faglig lærebog for andre, der arbejder med kobber, både i branchen og på landets fagskoler.
 
Bogen hedder Kobberdækning siden Christian IV, og den kommer til at indeholde beskrivelser af fagtekniske termer oversat til dansk, beskrivelser af, hvordan man udfører et kobbertag fra start til slut, og hvordan man kan udforme en god arkitektbeskrivelse af arbejdet.
 
Kobberdækker Brian Toft, der udover at drive Toft Kobber også er syns- og skønsmand i blikkenslagerfaget og censor hos TEKNIQ, installatørernes organisation, fortæller: “Med vores mange referencer inden for særligt krævende kobberarbejde, bl.a. på mange af Christian den fjerdes bygninger i København, har Toft Kobber fået sig et betydeligt renommé inden for branchen, som vi bestemt godt kunne udnytte bedre i vores branding. Bogen om kobberarbejde vil være det første skridt.”
 
Hos Koncept Marketing, som har taget initiativ til at etablere Byggeriets brandingpris, glæder man sig over Toft Kobbers nye bog:
 
“Det er netop det, vi gerne vil med BYG GourBRAND: at give virksomheder med stort potentiale den anerkendelse, som giver dem det sidste lille puf til at få sat gang aktiviteter, der vil styrke deres markedsposition og øge deres kendskabsgrad. Det kan være gennem storytelling eller faglig kommunikation, som i dette tilfælde. Vi oplever tit, at det er direktørens personlige netværk, der opfordrer ham til at indlede virksomhedens brandingproces. Ved at opfordre virksomheder til at anerkende hinandens potentiale, håber vi, at BYG GourBRAND vil få flere små og mellemstore virksomheder til at begive sig ud i brandingdisciplinen,” fortæller Anette Maria Christensen, Koncept Marketing, Byggeriets Brandingbureau