Ny chef for Customer Service, ved KUKA Nordic, specialist indenfor digitale løsninger

Dette billede illustrere Ny chef for Customer Service, ved KUKA Nordic, specialist indenfor digitale løsninger

Emanuel Hauptmann kommer til at indgå i KUKA Nordics ledningsgruppe og han bliver ansvarlig for firmaets aftersales afdeling som sælger og leverer tjenester indenfor service, simulering, programmering samt uddannelse. Han kommer fra en lignende stilling ved Volvo Bussar, hvor han endvidere arbejdede med udvikling af digitale kundeløsninger.

 – Vores digitale løsninger bliver en stadig vigtigere del af det samlede servicetilbud, og vi ser, at Emanuel ud over ledelse vil bidrage med en stor erfaring indenfor digitale tjenester, siger Jonas Glimdén, administrerende direktør for KUKA Nordic.

Som et vigtigt supplement til andre kundeservices introducerer KUKA flere og flere digitale løsninger på forskellige områder, såsom cloud baserede systemer til overvågning af virksomhedernes robotter globalt.

– Vi er glade for at byde Emanuel velkommen til os. Han vil være en værdifuld tilføjelse til os og vores kunder og en drivkraft i vores fortsatte udviklingsarbejde inden for customer service området, tilføjer Jonas Glimdén.

LÆS også: KUKA præsenterer den næste generation af digitale løsninger til robotter på hi19
KUKA Nordic AB's Firmaprofil
Cookie-indstillinger