Uno-X Erhverv byder kunderne velkommen på landets største fagmesse

Uno-X Erhverv byder kunderne velkommen på landets største fagmesse
Når E&H-messen inden længe løber af stablen i Herning, vil Uno-X Erhverv være repræsenteret med en stand. Markedsdirektør Michael B. Hansen glæder sig til at møde eksisterende og potentielle kunder i øjenhøjde og få nye indsigter.
På flere tusinde kvadratmeter ved Herning Messecenter byder E&H-messen d. 13. juni velkommen til tre dage med maskindemonstrationer, videndeling og faglig sparring.
På listen over deltagere finder man Uno-X Erhverv på stand U440, og markedsdirektør Michael B. Hansen kalder landets største fagmesse for en oplagt mulighed for at komme helt tæt på kunderne – eksisterende såvel som potentielle.
“Vi prioriterer i høj grad at deltage på messen, da det er fantastisk at få nogle koncentrerede dage, hvor vi møder kunderne i øjenhøjde ud over den løbende dialog, vi har med dem i løbet af året. Det er vores ambition at være den samarbejdspartner, der gør dagligdagen så gnidningsfri som muligt, og det kræver, at vi får indblik i, hvilke udfordringer eller problemstillinger, vores kunder går med,” siger Michael B. Hansen.
Han tilføjer:
“Og vi glæder os over, at vi år efter år kan tage uvurderlig feedback og nye indsigter med os hjem, som styrker vores forudsætninger for at yde den bedste rådgivning og service.”
Store maskiner og grillhygge
På E&H-messen præsenteres den nyeste teknologi ligesom udstyr og maskiner til entreprenør- og håndværkerbranchens præsenteres.
Den dagsorden tapper Uno-X ind i med blandt andet et foredrag om den syntetiske motorolie DELO 600 ADF, der er udviklet til at levere robust beskyttelse af køretøjers motor og emissionssystem i blandede flåder. Og så giver Uno-X Erhverv et indblik i en igangværende test, som de kører med en af landets førende entreprenører.
Og så fortæller Michael B. Hansen, at Uno-X Erhverv ved deres stand byder på morgenmad under hele messen, ligesom de hver dag tænder op i grillen.
“Vi vil gerne vise de deltagende, hvordan vi med vores løsninger og produkter kan bidrage med merværdi. Og modtage deres inputs og feedback til, hvordan vi kan tilpasse og videreudvikle os, så vi imødekommer deres behov,” siger Michael B. Hansen og fortsætter:
“Det gør vi i uformelle rammer, hvor der både er plads til det faglige og det personlige. Det taler lige ind i os som virksomhed – at vi er mennesker, der drives af at møde andre mennesker.”