Knauf Insulation – Nyt design på pakken – Nemt at vælge rigtigt

Dette billede illustrere Knauf Insulation – Nyt design på pakken – Nemt at vælge rigtigt

– Efterspørgslen på L34-produkter er stærkt stigende, og vi ønsker, at de har deres egen pro l og er nemme at genkende i handelen, siger Søren Bendix, Business Development Manager hos Knauf Insulation i Danmark.

Den danske byggebranche er hurtige til at tilpasse sig de nye byggeregler, Bygningsreglement 2015, som har meget strengere krav til energiforbrug i nyt byggeri.
– Vi har allerede mærket en øget interesse og en større efterspørgsel efter vores Lambda 34-serie, dvs. EcoBatt, EcoBlanket og Mur Isolering, siger Søren Bendix og fortsætter.
– Vi møder den øgede interesse for lavlambdaisolering med kampagnen “Less is more” til foråret, hvor vi informerer om alle fordelene ved Lambda 34. Den lidt højere pris forventer man at tjene hjem meget snart takket være lavere udgifter til opvarmning – og for de efterfølgende år vil det være ren profit.

Det nye design af L34-produkterne, som nu tydeligt adskiller sig fra produkterne i L37-serien, vil gøre det lettere for kunderne hurtigt og nemt at finde det rette produkt på pluklageret.
– Det skal være nemt at vælge rigtigt, slutter Søren Bendix.

Se Leverandører af Isolering
Cookie-indstillinger