Opdateret Tork-hjemmeside hjælper virksomheder med at sikre ny hygiejnestandard

Tork tilbyder hygiejnematerialer, værktøjer og løsninger, som hjælper virksomheder med at blive klar til at navigere i en ny normal

Tork, en global sundheds- og hygiejnevirksomhed ejet af Essity, lancerer nu en opdateret hjemmeside, hvor virksomheder gratis kan hente værktøjer og materialer, der hjælper dem med at navigere gennem COVID-19-krisen. Denne hjemmeside med budskabet ”Lev op til den nye hygiejnestandard” er en komplet vidensportal med værktøjer, som virksomheder kan bruge til at udvikle deres genåbningsplan og opdatere deres hygiejneprocedurer. Vidensportalen indeholder et gratis ’Back to Business Toolkit’ til download, som hjælper med at løse virksomhedens hygiejneudfordringer og skabe tryghed for både medarbejdere og gæster. Med 81% der i en nylig global undersøgelse svarer, at de forventer et mere sikkert hygiejnemiljø på offentlige toiletter nu end før COVID-19 krisen1, har sikre hygiejneprocedurer aldrig været vigtigere. Tork har omfattende, global erfaring inden for professionel hygiejne og stiller nu sin ekspertise til rådighed for alle virksomheder for på den måde at bidrage til, at de kan imødekomme – og endda overgå – de højere forventninger til hygiejnen på arbejdspladsen og i offentlige faciliteter.

“Denne periode har været en stor udfordring for alle virksomheder – både dem, der har holdt åbent hele tiden, og dem, der har været nødt til at begrænse kapaciteten og vente på bedre tider. Kunderne stiller højere forventninger til hygiejnen, og der vil være mere fokus på virksomheders hygiejnepraksis end nogensinde før, når virksomhederne igen begynder at åbne dørene for medarbejdere og kunder,” siger Don Lewis, President for Professional Hygiene / Essity. Tork tilbyder viden og rådgivning baseret på årtiers erfaring og de nyeste anbefalinger fra de globale sundhedsorganisationer, som hjælper vores kunder med at sikre den nye hygiejnestandard, der skal til for at navigere under disse udfordrende omstændigheder.”

De nye værktøjer til virksomheder består i:

  • Et gratis ’Back to Business Toolkit’ fyldt med materialer og tjeklister, der kan bruges som del af en genåbningsplan
  • Informationer, skilte, infografikker og instruktionsvideoer, der beskriver, hvordan hygiejneløsninger som papirhåndklæde-, håndhygiejne- og servietsystemer kan bidrage til et renere og mere sikkert miljø
  • Tork produktanbefalinger, der hjælper virksomheder med at sikre den nye hygiejnestandard

Besøgende på siden har fortsat adgang til ’Tork Tryghed på jobbet’ værktøjskassen, der blev oprettet tidligere på året, og som indeholder værdifulde tips, guides og produktinformationer målrettet forskellige typer virksomheder som kontorer, uddannelsesinstitutioner, produktionsvirksomheder, sundhedssektoren, restauranter med flere.

Initiativet til at sikre den nye hygiejnestandard er udgangspunktet for Tork-brandets deltagelse i dette års Interclean Amsterdam Online 2020 d. 3.-6. november. Som hovedsponsor på dette virtuelle event vil Tork være vært for online scenebegivenheder og deltage i paneldebatter, hvor vi deler viden, værktøjer og inspiration både under og efter eventen. Datastyret rengøring og Tork EasyCube® som redskaber til at sikre og optimere hygiejnestandarderne, samt Tork løsninger til overfladerengøring og håndhygiejne er nogle af de emner, vi vil fokusere på. Klik her for at tilmelde dig Interclean Amsterdam 2020.

Download det gratis materiale og læs mere om, hvordan Tork hjælper virksomheder med at sikre den nye hygiejnestandard på www.tork.dk/hygiejnestandard

LÆS også: Ny undersøgelse – Mange føler sig usikre ved brugen af lufttørrere på offentlige toiletter
Tork's Firmaprofil

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *