Delfi – Mindre spildtid – Mere samarbejde hos Meny

Delfi - Mindre spildtid - Mere samarbejde hos Meny

Delfi – Mindre spildtid – Mere samarbejde hos Meny

Hos MENY Danmark i Hillerød har købmand Anette Thorslund investeret i Delfi Technologies’ Kvik Kald-løsning med trådløse VoCoVo-headsets.

Løsningen er blevet en naturlig del af hverdagen – og medarbejderne fremhæver både tryghed, nærvær og arbejdsglæde som klare gevinster.

  • Hurtigere kundeservice
  • Færre afbrydelser
  • Bedre samarbejde på tværs af afdelinger

Når en kunde spørger til en vare, sendes spørgsmålet direkte ud i medarbejdernes headsets. Den første, der kender svaret, kan reagere – hurtigt og diskret.

Det betyder mindre ventetid for kunderne og mere ro i butikken.

– Vi oplever langt færre afbrydelser og hurtigere svar. Når en kunde spørger til en vare, kan medarbejderen straks spørge kollegerne via headsettet og få svar med det samme. Det betyder mindre spildtid og bedre service, fortæller købmand Anette Thorslund.

Læs mere her

LÆS også: Breece System – pålideligt som altid, nu med flere muligheder
Delfi Technologies A/S's Firmaprofil

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Cookie-indstillinger