Ét tryk – hurtigere hjælp og bedre service hos MENY

Ét tryk - hurtigere hjælp og bedre service hos MENY

Ét tryk – hurtigere hjælp og bedre service hos MENY

Delfi Technologies – Hos MENY Danmark i Roskilde har købmand Kenni Stærk skabt en butik med

  • Hurtigere service
  • Mindre stress
  • Bedre samarbejde

Med trådløse VoCoVo-headsets og kaldestationer fra Delfi Technologies kan medarbejderne kommunikere direkte på tværs af butikken – og reagere med det samme, når kunder eller kolleger har brug for hjælp.

– Før brugte vi meget tid på at løbe frem og tilbage mellem kassen og resten af butikken. Nu kan medarbejderne spørge direkte i headsettet og få svar med det samme – uden at forlade kassen, fortæller Kenni Stærk, købmand hos MENY Roskilde.

Resultatet er en roligere hverdag, hurtigere kundehjælp og en oplevelse af, at hjælpen altid er lige ved hånden.

Læs mere her

LÆS også: Delfi – Mindre spildtid – Mere samarbejde hos Meny
Delfi Technologies A/S's Firmaprofil

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Cookie-indstillinger